poniedziałek, 30 marca 2015

Jest idealną matką, dzięki temu, że została mężczyzną



Abu Daooh w wielu 64 lat została uhonorowana przez egipski rząd medalem za bycie „idealną matką”. Jak tego dokonała? Została mężczyzną.

 Egipcjanka przez 43 lata udawała mężczyznę. Gdy jej mąż umarł, ona wciąż była w ciąży. Aby móc iść do pracy i bronić się przed natarczywymi w stosunku do młodej, samotnej kobiety mężczyznami postanowiła przebrać się za mężczyznę.  



- Musiałam iść do pracy. Żeby chronić się przed mężczyznami, postanowiłam udawać jednego z nich. Pracowałam z nimi ramię w ramię w pobliskich wioskach, w których nikt mnie nie znał - opowiada. - Zawsze wolałam ciężką pracę fizyczną, jak przenoszenie cegieł i worków z cementem czy polerowanie butów. Żebranie na ulicy, żeby wyżywić rodzinę, nie było dla mnie opcją - opowiadała.

Kiedy kobieta wydała córkę za mąż okazało się, że zięć jest ciężko chory. Wtedy uznała, że znowu musi iść do pracy, aby utrzymać swoją jeszcze większą rodzinę.  


Kobieta odbierając z rąk samego prezydenta medal podziękowała tym, którzy pomagali jej w ciężkich chwilach i wyraziła nadzieję, że doczeka "lepszych dni Egiptu".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz